Edited Oct 30, 2026 09:04
I even doubt if @gerasim88 will get a quick response from Hhampuz. Because what I know right now is that @Hhampuz is having a serious problem and he has to solve it slowly. So there is no other way but to be more patient in waiting for the news because only the Rollbit campaign manager can provide a little help right now.For starters, it is irresponsible for a company to ignore communications on different forums for 3 months and I wonder what Hhampuz can do about that. Again, Hhampuz is what I hear nowadays when there is a problem with any of the companies he handles campaigns for even if the guy didn't join through the affiliate link being shared from the forum's signature of the companies being displayed. Well, I hope the guy will not be overwhelmed with this and Rollbit live up to the expectations.Really sorry about the situation you have found yourself in, it can be frustrating not just to you but to anyone who finds themselves in same shoes.https://casino.guru/rollbit-casino-player-s-withdrawal-is-delayed-due
Still no response from rollbit. They don't answer on the forum. They don't answer on the casino guru website. They don't answer emails.
I have been waiting for my money to be withdrawn for 3 months now.
Try contacting our manager @Hhampuz, it is very likely that he could provide some kind of assistance to you, or refer you to someone who can. I know you have waited long enough, but if you are already in contact with him, and he is already providing assistance to you, please exercise some more patience.
Also why bother the campaign manager he does not have anything to do with that case. He's not support of Rollbit but rather he manage only their campaign in Bitcointalk.

People don't know that in a company, there are different departments with specific and different tasks. Then staffs including outsource have their different tasks to do for the company. With a signature campaign manager, their main task is to choose quality posters for the campaign, assess post quality to pay only eligible good posts to maximize effects of the campaign to the company with same campaign budget.Never bother a campaign manager with your issues in the casino, ESPECIALLY if it's YOUR campaign manager.
Although, there are campaign managers who offer help to some users, like the campaign manager of BlackJack.Fun. I believe Little Mouse helped a user before. But those were simple problems, not real issues with casino. If it's an account security issue or if a casino has a very good reason to be suspicious towards a user, then it's better to merely wait and have some patience.
I guess nothing to be afraid of, to me, Rollbit still is maintaining their reputation regardless of all this new complains coming on and on from different users, what I am assuming is that, this is likely an error or glitch or some kind of bug in their system causing this misunderstandings.This has become a common complaint in the recent times. Users are being asked to name their other accounts upon trying to withdraw, some issues have been resolved, others haven't yet been resolved. I am not sure what is going on with the casino. I suggest you should create a scam accusation in this board while you wait for their support to sort you out.
Meanwhile, do you have anyone in your household who also happens to use the casino? Do you share devices? Do you share Wi-Fi? Do you use public Wi-Fi to access the platform?
I personally have never faced any issue with this casino but seeing the mushrooming scam accusations requesting users to name their other accounts has discouraged me from using them.
Good day!
My nickname on the site - kofemaniac13
I deposited $100, then won about $700 and withdrew $400.I put $100 into my account, then won about $700 and tried to withdraw $400. They didn't withdraw this money, and the support team started persistently asking me to indicate my other accounts. I checked everything and can say with confidence that I couldn't have created another account for my second email, for example, even by accident. I have only one account where I log in through Metamask, where I passed the initial identity verification and made a deposit. At all these stages, the casino did not have any suspicions or questions about the duplicate. At the same time, when withdrawing funds, it turns out that they have information about the second accounts (that's how it is in the plural). At the same time, my account is still not limited, I can safely place bets with the previous limits, play in the casino, make deposits, the withdrawal request has not been canceled, they just tell me to name my other accounts. All this suggests that this is a deliberate delay, it is quite difficult to believe in any other reason for what is happening. I hope that this is still some kind of mistake and the support will check again and withdraw my funds and stop accusing me of creating duplicate accounts. I ask the casino representative to answer me.
Good day!
My nickname on the site - kofemaniac13
I deposited $100, then won about $700 and withdrew $400.I put $100 into my account, then won about $700 and tried to withdraw $400. They didn't withdraw this money, and the support team started persistently asking me to indicate my other accounts. I checked everything and can say with confidence that I couldn't have created another account for my second email, for example, even by accident. I have only one account where I log in through Metamask, where I passed the initial identity verification and made a deposit. At all these stages, the casino did not have any suspicions or questions about the duplicate. At the same time, when withdrawing funds, it turns out that they have information about the second accounts (that's how it is in the plural). At the same time, my account is still not limited, I can safely place bets with the previous limits, play in the casino, make deposits, the withdrawal request has not been canceled, they just tell me to name my other accounts. All this suggests that this is a deliberate delay, it is quite difficult to believe in any other reason for what is happening. I hope that this is still some kind of mistake and the support will check again and withdraw my funds and stop accusing me of creating duplicate accounts. I ask the casino representative to answer me.
Were you contacting support via email or had a chat with live support? Could you specify us how you accessed Rollbit casino? I have looked at your post history, and you had problems with other casinos as well. One of your posts that caught my attention was about your experience with KYC verification. You were not able to do that because you have residence registration in one country, but physically you are in another. Maybe that is where problem comes from? Maybe you have accessed Rollbit from different IP, different locations, and casino connected all accounts that had any connection with IPs and locations with you? Maybe that is why they talk about "other accounts" ?
Really sorry about the situation you have found yourself in, it can be frustrating not just to you but to anyone who finds themselves in same shoes.-snip-
Try contacting our manager @Hhampuz, it is very likely that he could provide some kind of assistance to you, or refer you to someone who can. I know you have waited long enough, but if you are already in contact with him, and he is already providing assistance to you, please exercise some more patience.
Really sorry about the situation you have found yourself in, it can be frustrating not just to you but to anyone who finds themselves in same shoes.-snip-
Try contacting our manager @Hhampuz, it is very likely that he could provide some kind of assistance to you, or refer you to someone who can. I know you have waited long enough, but if you are already in contact with him, and he is already providing assistance to you, please exercise some more patience.
I doubt Hhampuz can help with this. Don't you know he's in a time of calming down after his personal issues. He's not in a position to be bothered. Moreover, this is a problem that should be resolved by contacting Rollbit's customer service, Hhampuz is the campaign manager and it's not his responsibility to help with this.
And in this case I am not so sure about his complaint. Rollbit is very responsive in handling their users' problems, but he claims that Rollbit scammed him and withheld his money. There must be suspicious activity from his account. And there is no way Rollbit just scammed him for $1000, it's just funny that a reputable platform like Rollbit with high credibility does such cheap actions. Maybe Rollbit is doing a deeper investigation. He just needs to be patient while following up on the problem.
One thing I have learnt from all this casino customer issue is that patience is the key although as a gambler myself I can relate to why he is agitating because believe me if you had your winnings restricted for sort of reason with you allegedly not knowing or being the cause it's definitely something that hurts but with a casino like Rollbit I doubt the issue if persist is from their end so like you said waiting is the only for now and hampuz can not help in the situation as he just managed advertising for them here in the community.
Well, you both are still saying the same thing, all boils down to patience still, you are being patient with bc.game to resolve your issue so you did be able to withdraw your money, same for the rollbit customers who have had their withdrawal pending because they are accused to operating multiple account when in real sense, they only have one account.One thing I have learnt from all this casino customer issue is that patience is the key although as a gambler myself I can relate to why he is agitating because believe me if you had your winnings restricted for sort of reason with you allegedly not knowing or being the cause it's definitely something that hurts but with a casino like Rollbit I doubt the issue if persist is from their end so like you said waiting is the only for now and hampuz can not help in the situation as he just managed advertising for them here in the community.
I have doubted your statement with experience with bc.game. Withdrawal got stuck due to request to pass KYC, KYC have been passed, but now I cant login because "verification is required". Live support told me to contact support by email. My 3 emails since February 18 remain unanswered. I start to feel that I am patiently waiting for a reply that I will never receive
I have doubted your statement with experience with bc.game. Withdrawal got stuck due to request to pass KYC, KYC have been passed, but now I cant login because "verification is required". Live support told me to contact support by email. My 3 emails since February 18 remain unanswered. I start to feel that I am patiently waiting for a reply that I will never receive
I think it is far offtopic and discussions on BC.Game must be posted somewhere else like in their announcement thread or in a thread in Scam accusation board or reputation board.Well, you both are still saying the same thing, all boils down to patience still, you are being patient with bc.game to resolve your issue so you did be able to withdraw your money, same for the rollbit customers who have had their withdrawal pending because they are accused to operating multiple account when in real sense, they only have one account.
And away from that, how you go about an issue with a casino will determine how fast or slow the casino will treat your case, this is something I've learnt over the years as a gambler.
Your issue with bc.game still lingers and it's looking like you are at their mercy simply because you have not taken a drastic step to force them to attend to your case..
If it is an issue with Rollbit, that user can make a thread in Scam accusation board, but proofs are important to convince community that his case is valid. Valid in his side only because in any accusation, proofs from only one side are not enough. The company very likely have their proofs too and most accusations against trusted companies are invalid.QuoteAnd just incase you don't know, one of such drastic step is creating a scam accusation against them on this forum, and let their campaign manager know about it as well, this will get their attention fast and they will do everything to have the issue resolved as fast as possible so long as you are not at fault with them.
I think it is far offtopic and discussions on BC.Game must be posted somewhere else like in their announcement thread or in a thread in Scam accusation board or reputation board.Well, you both are still saying the same thing, all boils down to patience still, you are being patient with bc.game to resolve your issue so you did be able to withdraw your money, same for the rollbit customers who have had their withdrawal pending because they are accused to operating multiple account when in real sense, they only have one account.
And away from that, how you go about an issue with a casino will determine how fast or slow the casino will treat your case, this is something I've learnt over the years as a gambler.
Your issue with bc.game still lingers and it's looking like you are at their mercy simply because you have not taken a drastic step to force them to attend to your case..
One thing I have learnt from all this casino customer issue is that patience is the key although as a gambler myself I can relate to why he is agitating because believe me if you had your winnings restricted for sort of reason with you allegedly not knowing or being the cause it's definitely something that hurts but with a casino like Rollbit I doubt the issue if persist is from their end so like you said waiting is the only for now and hampuz can not help in the situation as he just managed advertising for them here in the community.
I have doubted your statement with experience with bc.game. Withdrawal got stuck due to request to pass KYC, KYC have been passed, but now I cant login because "verification is required". Live support told me to contact support by email. My 3 emails since February 18 remain unanswered. I start to feel that I am patiently waiting for a reply that I will never receive
I know it's disturbing and unsettling, but you would have to await and see what their response is like within those 20 days. Once they see or discover that you are innocent, You will regain access to your account or have your withdrawals enable. Some members have successfully resolved such issues before, but of course it's a process. Until then, we can only speculate for now.They promised to try to respond within 20 days.
In any case, I would warn anyone to make a deposit in this casino for now. There are so many similar complaints that there are only two options. Scam or failure. For now, I want to believe that it is the second option (I anticipate answers in the style - Why would such large companies scam? I have been in gambling for a long time and believe me, even larger companies have scammed)
Disagree with me or not, it's your rights, and I have my rights to disagree with you. I have my own stance on this posting style in announcement thread.Sorry but I completely disagree with you, comparing a certain casino with another casino in the official Ann thread of one of the two casinos is not off topic bud, go read more and understand what off topic truly is, this is a business and businesses are meant to be compared.
Β
Read my comment again, did I talk about Rollbit after talking about Bc.game or not?
I've read many times users compare other casinos with Stake right there on Stake's official ann thread..
Again, go and read more and understand what off topic is, because right now, you seem not to know the type of comment that should be labeled as off topic.
Sign in to post a comment.